reklama

Zákruta

báseň o vyhýbaní

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

 Zákruta

Na hrudi tretej hrudy trávim

voľný čas, keď mám chuť.

Spolu s tebou v oddelených

miestnostiach.

Obdivujem nemý

reliéf. Krásnu fresku, ktorá nič nehovorí.

Veril som v ľudskú pospolitosť,

že každý chce patriť.

V zákrute ma predbieha samovrah na Fordke.

Zabi sa, ty idiot!

Sledujem svoje stopy. Záchranný pás spolujazdca dnes

nechráni. Naozaj iba dnes... 

Hrám sa na schovávačku so všetkými deťmi, ktoré

sa dožili tohoto dňa. Život ma naučil.

Jeho škola je školou človeka. A oni si priniesli

každý svoje mydlo a uterák.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ako sa voláš? Teší ma, zbohom.

Pravidelnosť ma doráža. Prečo sa nemýlim?

Sype sa na mňa atmosféra, ale možno

si len domýšľam.

Predpovedám svoju smrť. V malej vykúrenej

obývačke. Moja smrť je smrťou človeka.

Kto máš uši, počuj!

Arpád Sasköi

Arpád Sasköi

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

rád sa dívam Zoznam autorových rubrík:  literatúraSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu