reklama

Keď milenci stíchnu

Z času na čas ťa milujem. Niekedy tu síce nie si, najmä v piatky večer, ale niekedy ťa fakt ľúbim. Myslím na teba a …proste mi chýbaš a tým nemyslím spať s tebou, ale len tak, dívať sa ti do očí, študovať zalomenie tvojich úst, len ťa pozorovať, keď gestikuluješ, keď sa hneváš na prácu a tak. Milujem ťa práve teraz. Mať ťa tak teraz tu…Asi ti zavolám a dám chladiť víno.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

 Ach, včera si bola úžasná. Voňal by som tvoje vlasy celú noc, keby si tu ostala. Tak skoro ťa zas neuvidím, aj keď...ja viem, ty by si chcela. Dnes a ani nasledujúce dva dni sa s tebou pravdepodobne nestretnem. Mám čas, ale…dnes to nie je ono. Neviem, či by si to pochopila. Si všetko, čo mám, moja jediná láska a preto mi ver. V utorok som bol do teba celý blázon. A budem zas, štvrtok alebo piatok. To mi budeš chýbať, tak sa ti ozvem. Mohli by sme zájsť do parku alebo do kina, už dávajú ten film, čo si chcela. Mám pre teba darček, neuhádneš. Teším sa na tvoj prekvapený pohľad. Milujem ťa. Ale nie dnes, počkáme do piatku, bude to lepšie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Bola si ticho. Neviem či si sa hnevala alebo plakala. Hej, pozri na mňa. Veď som tu s tebou, nie si sama. Ľúbim ťa, moja…Veď vieš, že ťa mám rád. Prepáč, nemôžem byť s tebou každý deň, mám veľa práce, občas som úplne mimo a večer bývam totálne mŕtvy. No, neviem, či mi zhltneš túto lož, ale inak to nejde. Nechcem ťa stratiť, ale ani ťa nechcem mať každý deň. Takto je to absolútne dokonalé. Dva - trikrát týždenne to stačí, tak nám láska vydrží celý život. Nemôžem ju minúť za dva roky. Ale veď sa ti to takto páčilo, kde je teraz problém?

 Ani som nezbadal, kedy odišla. Mohla tu pokojne ostať ešte takých pätnásť minút, viac ale nie, to by už bolo moc. Napokon dobre, že šla.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Neviem prečo by sme nemohli mať sex vždy keď sa stretneme, čo je na tom? Veď to nie je len kvôli tomu, ale môžeme to predsa využiť, nie? Občas zbehnem s tebou do kina a sadnúť si, tak vidíš, že ťa chcem...po nákupoch ma ale neťahaj, to vieš.

 Vieš čo, zajtra nie. Mám dosť nabitý program, popozajtra ti tiež nič nesľubujem, ale veď ti dám vedieť, keby niečo, ok? Choď s kamoškami von a zabavíš sa.

 Nechcem, aby si bola prítomná v mojom živote spôsobom, ktorý by ma k niečomu tlačil, len ťa túžim stisnúť v objatí ... milujem cítiť tvoje telo, už to že si tu…celý večer, celú dnešnú noc by som ťa mohol len tak mať v náručí a hladiť ťa po vlasoch, bol by som šťastný, ani nevieš ako. Neviem, či vôbec vieš, ako ťa milujem.

Arpád Sasköi

Arpád Sasköi

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

rád sa dívam Zoznam autorových rubrík:  literatúraSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu