reklama

Chytanie mačiek - pokračovanie 8

Deviata momentka z bratislavského paneláku, v ktorej pôjde Braňo konečne spať

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

 Čaute kočky (7. poschodie)

Otvoriť dvere, zavrieť. Vyzliecť bundu, zapnúť comp.

POWER, nábehová charakteristika … Windows XP… explorer …

zoznamka.sk

ID: katuska19,

Heslo: ***** 

On hľadá ju, flirt - erotické mailovanie

- Tak, poďme, poďme … tu je jeden.

spiky

Vek: 28 Váha: 83 Výška 178 Nitriansky (Nitra/>/>)

spiky hľadá ju na erotické mailovanie. Mala by mať od 16 do 25 rokov, nemala by mať viac ako 60 kg a nemala by mať viac ako 175 cm. odpovedať (kliknite sem)

Čaute kočky, ktorá som mnou popíše horúce mailíky a povymieňa svoje foto? Na oplátku pošlem svoje. Keď si dobre popíšeme, možné aj stretko. viac… 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

klik na odpovedať (kliknite sem)

Caf spiky,

zaujal ma Tvoj inzerat a tak som sa rozhodla, ze Ti napisem. Mala by som zaujem si s Tebou pisat a posielat nejake to foto. Len neviem, ci to myslis uprimne, lebo vela chalanov potom nic neposle. Ked to naozaj myslis vazne, posli foto prvy a ja Ti okamzite poslem spat.Nieco o mne. Mam 19, 168, 59. Mam dlhe, svetlohnede vlasy, cokoladove ocka. Mam 3-ky, pekne zaoblene, ktore cakaju na pohladenie. Som z Trencina. Zatial asi tolko, ved napis, nieco posli a dozvies sa viac.

CMUK, Katuska.

ODOSLAŤ 

Caf spiky,

dik za foto. Velmi sa mi pacilo. Tvoj ocka su uzasne. Dufam, ze posles aj odvaznejsie foto. Pisem Ti az teraz, lebo som chora, mam chripku a som v posteli. Teda teraz som u kamosky v robote, len kvoli mailu. Svoje fotky Ti poslem zial na buduce, lebo teraz tu nemam svoj subor. Ale dockas sa, neboj sa. Napis mi, co by si rad na tych fotkach mal. Bracho ma fotak, tak si ho vypoziciam.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Napis, co by si chcel na tych fotkach mat. Zatial sa maj peknucko a posli este nieco. Dik za ten bozk na cele telo, aj ja Ti jeden posielam.

Katuska 

ODOSLAŤ

Caf spiky,

si velmi zlatunky na tych novych fotkach. Mas byt urcite na co pysny. Keby si tak bol tu, povedala by som Ti to do oci… Asi si mi skutocne prial, aby som vyzdravela, lebo sa citim lepsie, ale este stale berem antibiotika a obcas mam zavrate. Ale ked vidim Tvoje fotky, hned mi je lepsie. Uplne ma dostali.

Kedy poslem svoje? Uz coskoro, neboj sa. Maju prilis vela megabajtov, a nedaju sa poslat. Musim ich upravit a poslem Ti. Je na nich vsetko, co si chcel, kazdy detail. OK? Spikynko moj zlatucky.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zatial Ti aspon napisem svoje fantazie s Tebou, urcite sa Ti to bude pacit.

klik na Word

orvoriť  fantazia3

CTRL+A

CTRL+C

klik na re-mail

CTRL+V 

Zatial asi tolko. Napis, ci sa Ti ta fantazia pacila a ci by sme to spolu aj urobili. Ja by som urcite bola za. Tak sa maj a neboj, onedlho uz budes obdivovat na fotkach aj Ty mna.

Pa

CMUK Katuska 

P.S. Potesis ma este kym som chorucka a posles nieco?  

ODOSLAŤ

Caf spikynko,

velmi Ti dakujem za nove foto. Presne take sa mi paci. Uplne ma roztuzili Tvoje fotky. Musim uznat, ze si zrejme velmi vykonny. Keby si tak teraz bol tu. Ano, aj ja by som sa s Tebou rada stretla a mohli by sme uskutocnit aj moju aj Tvoju fantaziu, co si napisal. Bola som uplne vzrusena. Presne tak to mam rada.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Fotky som uz nejake mala, ale odisiel mi hard disc. Bracho s tym nieco robil a musel ho potom naformatovat. Nemusis mat obavy, ze ta len vodim za nos, ja nie som taka. Ved si taky nadherny, ze Ti to chcem nejako aj vratit. Tak len vydrz a dockas sa. Bude to stat za to.

Posielam ti velku pusu, pozdravujem Tvojho letacika a napis este, alebo nieco posli.

Tvoja krasna Katuska. 

ODOSLAŤ

klik na maily

Nové správy: 0

- Sviňa, už nenapísal.

klik na On hľadá ju, flirt - erotické mailovanie 

O pol druhej ráno Braňo vypol počítač a šiel spať, lebo hoci bola nedeľa, o šiestej vstával do práce.

Arpád Sasköi

Arpád Sasköi

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

rád sa dívam Zoznam autorových rubrík:  literatúraSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu