reklama

Chytanie mačiek - pokračovanie 6

Siedma momentka z bratislavského paneláku, v ktorej sa Kmeťko nedostane k tomu podstatnému

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

 Ahoj (5.poschodie)

- Ostal mi v ruke list.

- Tak som mu povedala, aby si dal na čas pohov.

- Ostal mi v ruke list.

- Prosím?

- Odtrhol som list. Nechtiac. Hral som sa s kvetinou a odtrhol som list. Prepáč, hovor ďalej.

- Ty surovec! Trháš kvetom listy.

- Nechcel som. Len som sa

- Choď od toho

- s ním hral.

- kvetu preč.

- Okej, pokračuj.

- Teraz neviem, kde som skončila.

- Povedala si mu, aby si

- Viem. Teda, poslala som mu esemesku. Samozrejme, že mi hneď zavolal a volal dobrých tridsať minút.

- Čo ti tak dlho volal?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- Že ako to myslím, prečo som taká, že mu to píšem.

- Aká?

- Že som mu napísala, aby si dal pohov. Že či som sa urazila alebo čo.

- Uhm.

- Či sa mi tam nepáčilo a tak. Spýtala som sa ho, kde bol, keď nevidel, ako sa zabávam. Úplne som šalela, keď koncert začal.

- Boli dobrí?

- Môžeš ľutovať, že si tam nebol. To teda môžeš.

- Nevedel som, či to bude dobré.

- Hovorila som ti, že to bude stáť za to. Ty si ma nepočúval.

- Počúval, ale… čo ja viem?

- Ty nikdy nevieš. No, ale aby som ti to dopovedala, tak v podstate sme nič neporiešili, len som mu povedala, že mám teraz skúšky a nemám čas nikam chodiť.

- Ozaj, ideš teraz v piatok?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

- Zatiaľ som to nevidela, ale určite. Kedy by som potom šla na Pavlíka?

- Môžeš ísť aj o dva týždne.

- A na psychu mi ostanú len tri dni. Ty si sa zbláznil Kmeťko.

- …

- Čo si ticho? Dúfam, že netrháš ďalší list.

- Jem.

- No, chcela som vlastne

- Omrvinky.

- Omrvinky?

- Z mikrovlnky. Vždy, keď si rozmrazujem rohlíky, ostanú mi v mikrovlnke omrvinky. Teraz ich jem.

- Musíš na tom byť veľmi biedne, keď ješ omrvinky.

- Počuj, tak som premýšľal, že si urobím vlastnú zbierku.

- To si už chcel dávnejšie. Máš už predstavu?

- Vytlačím si básne z počítača, a nejak to dám dokopy. Možno tam aj niečo nakreslím. Ale urobím len asi päť kusov a niekomu ich dám.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

- Ój Kmeťko, jednu si objednávam. Aj s venovaním.

- Aj tak už si všetky moje básne čítala. Dokonca ich máš doma. Vidíš, ešte si mi nepovedala, čo si vlastne o nich myslíš. Sľúbila si mi to.

- … Musím si ich prečítať ešte raz a potom ti poviem.

- Hm…

- Prišla mamina, počkaj chvíľu. Áhoj mamí. Volám s Andrejom. Ako si sa mala v robote? Ále, šéfka zase zmätkovala. Chcela, aby som jej vrátila jej návrhy a potom si ich našla medzi papiermi. Aké návrhy? Nejaká konina. Pozdrav Andreja. Počul si? Mamina ťa pozdravuje.

- Počul. Pozdravujem späť.

- Aj on ťa pozdravuje. A jak bolo u doktorky? Potom ti poviem, keď dovoláš. No tak, už som tu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

- Vitaj.

- Premýšľam, čo som ešte chcela.

- Ja by som

- Už viem. Potrebujem si od teba ofotiť tú knihu na anglinu.

- Teraz sa z nej učím.

- Ja viem, len si ju požičiam a dám ofotiť u kamarátky v robote. Hneď ti ju vrátim.

- Koľko ti to bude trvať?

- Zvládnem to za jeden deň. Neboj, hneď to máš naspäť.

- No, keď si pohneš, tak

- Vedela som, že sa môžem na teba spoľahnúť. Ide ale o to, že nemám teraz veľa času, príde mi jedna študentka, nenahneváš sa, keď ťa poprosím, aby si mi ju priniesol?

- Domov?

- Veľmi ťa prosím, zachrániš ma.

- … No dobre.

- Teraz ale nechoď. Budem tu mať tú študentku. Príď asi tak o dve hodiny, dobre? Vyjde ti to?

- No dobre.

- Máš to u mňa Kmeťko.

- Počuj, hm, ja by som sa ťa vlastne chcel niečo opýtať. Nie som si istý, či takto po telefóne je to vhodné, ale

- Teraz nie, každú chvíľu príde. Spýtaš sa ma nabudúce, musím ísť. Ahoj a o dve hodiny ťa čakám.

- Ahoj.

Arpád Sasköi

Arpád Sasköi

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

rád sa dívam Zoznam autorových rubrík:  literatúraSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu