reklama

Horúco

báseň o zime

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ani neviem, kedy som vás prestal mať rád.

Nespomínam si, že by som niekedy

Raz však iste vkĺzla dnu vločka

pootvorené okno Snehová vločka raz ...Raz,

hrávali sme sa v škôlke so stavebnicou

Spoza každého rohu legovou stavebnicou strieľali na seba,

ústa burácali výstrelmi.

Asi vtedy, hoci skôr pred narodením Je mi

tesno 

No teraz, celkom jasne démon ťahá

ma Stojím odcudzený predaný

za deravý groš. 

Striasa ma zima do morku kostí.

Kostrbaté slnko mení na ľad Si akýsi

bledý. Krehké ruky už ani

nebolia, už ani nie sú. 

Malé kvapky mora zaseknuté v odtoku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na koncoch nabrúsené ako zuby

upíra. Ako keď mlčíš.

Putujú v riečištiach žíl a zabodávajú sa

do srdca, kde pichajú v rytme šijacieho stroja. 

 ♦♦♦

Mám vás rád ako sa valíte s penou

na ústach každým prílivom. Sem-tam vybehnete

pokloniť sa mi k nohám.

Na slnku horúce tropické more

snáď roztopí meravý postoj jednej

generácie.

Arpád Sasköi

Arpád Sasköi

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

rád sa dívam Zoznam autorových rubrík:  literatúraSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu